Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Наукові збірки Львівської національної музичної академії імені М.В. Лисенка
Головна
Поточний випуск
Редакційна колегія
Про журнал
Мета та завдання
Процедура рецензування
Етичні норми
Розгляд інформації та звернень
Авторам
Умови публікацій
Вимоги до статей
Приклад оформлення
Архіви
Контакти
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Головна
/
Архіви
/
№ 46 (2020): Наукові збірки Львівської національної музичної академії імені М. В. Лисенка
№ 46 (2020): Наукові збірки Львівської національної музичної академії імені М. В. Лисенка
Опубліковано:
2020-11-15
Весь випуск
Завантажити номер одним файлом
Статті
УКРАЇНСЬКА ЗНАКОВІСТЬ ТВОРЧОСТІ БОРИСА ЛЯТОШИНСЬКОГО
Мирослава Олександрівна Новакович
6-18
PDF
НА ПОЧАТКУ ЗІРКОВОГО ШЛЯХУ: ШТРИХИ ДО ПОРТРЕТА ДИРИГЕНТА АРТУРА РОДЗІНСЬКОГО
Мар’яна Василівна Ферендович
19-31
PDF
НАЦІОНАЛЬНІ ВИМІРИ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ ІГОРЯ МАРКЕВИЧА
Софія Вікторівна Петлій
31-41
PDF
МИСТЕЦЬКО-АРТИСТИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ БОГДАНА ДЕРЕВ’ЯНКА: З ІСТОРІЇ СТВОРЕННЯ ТА ТВОРЧОГО РОЗВИТКУ ГУЦУЛЬСЬКОГО АНСАМБЛЮ ПІСНІ Й ТАНЦЮ
Ірина Ігорівна Куриляк
42-52
PDF
СОЦІОКУЛЬТУРНА ЗУМОВЛЕНІСТЬ УКРАЇНСЬКОГО ФОРТЕПІАННОГО МИСТЕЦТВА В ЕМІГРАЦІЇ ПЕРШОЇ ТРЕТИНИ ХХ СТОЛІТТЯ
Чорнобай Мирослава
53-67
PDF
УРБАНІСТИНІ ІНТЕНЦІЇ В ЄВРОПЕЙСЬКОМУ МУЗИЧНОМУ КОНТИНУУМІ ПОЧАТКУ ХХ СТОРІЧЧЯ У КОНТЕКСТІ ВІДДЗЕРКАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ ЕВОЛЮЦІЇ ФОРМ КОЛЕКТИВНОЇ КОМУНІКАЦІЇ
Наталія Іванівна Мартинова
67-80
PDF
ШЛЯХИ РОЗВИТКУ ЖАНРУ СОНАТИ ДЛЯ АЛЬТА СОЛО ВПРОДОВЖ ПЕРШОЇ ПОЛОВИНИ ХХ-ГО СТОЛІТТЯ (ПАНОРАМНИЙ ОГЛЯД)
Ярина Павлівна Горбачевська
81-105
PDF
НЕОРОМАНТИЗМ ТА НЕОФОЛЬКЛОРИЗМ ЯК ПРОВІДНІ СТИЛЬОВІ ВЕКТОРИ ПОСТМОДЕРНОЇ ПАРАДИГМИ
Любава Вікторівна Сидоренко
105-122
PDF
ТВОРЧІСТЬ СТАНІСЛАВА ЛЮДКЕВИЧА ПІД ЗНАКОМ УКРАЇНСЬКОГО ВІТАЇЗМУ
Лілія Йосифівна Назар
123-146
PDF
ОСОБЛИВОСТІ ФОРТЕПІАННОГО ЗВУКОПИСУ У ТВОРАХ ЛЬВІВСЬКИХ КОМПОЗИТОРІВ ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ ХХ – ПОЧАТКУ ХХІ СТОЛІТТЯ
Наталія Миколаївна Посікіра-Омельчук
146-162
PDF
ФОРТЕПІАННА СОНАТА ЗИНОВІЯ ЛИСЬКА: СТИЛІСТИКА І ВИКОНАВСЬКА ТРАДИЦІЯ
Оксана Михайлівна Рапіта
162-173
PDF
СЕМАНТИКА І ТЕХНІКА У КАМЕРНОІНСТРУМЕНТАЛЬНОМУ ПИСЬМІ АНТОНА ВЕБЕРНА: ВІД ТРАДИЦІЇ ДО АЛЬТЕРНАТИВИ
Антон Олександрович Пославський
173-183
PDF
ЕТНОХАРАКТЕРНІ ЗАСАДИ СКРИПКОВОГО КОНЦЕРТУ МЕЧИСЛАВА КАРЛОВІЧА
Наталія Олександрівна Самострокова
183-194
PDF
ТРЕТІЙ ФОРТЕПІАННИЙ КОНЦЕРТ П. І.ЧАЙКОВСЬКОГО: ПИТАННЯ «ЗАТЕМНЕНОЇ» БІОГРАФІЇ
Андрій Анатолійович Макаревич
195-205
PDF
ОСОБЛИВОСТІ СУЧАСНОГО ДУХОВОГО АНСАМБЛЕВОГО ВИКОНАВСТВА: ОРГАНІЗАЦІЯ ТА НАВЧАННЯ ГРИ В АНСАМБЛІ ДУХОВИХ ТА УДАРНИХ ІНСТРУМЕНТІВ
Ярослав Миколайович Горбаль
206-226
PDF
КЛАРНЕТ У СКЛАДІ ТРОЇСТИХ МУЗИК: ІМПЛАНТАЦІЯ ТРАДИЦІЙНОГО АНСАМБЛЕВОГО УТВОРЕННЯ В ТВОРЧОСТІ ЛЕВКА КОЛОДУБА
Ярослав Степанович Жовнірович
227-242
PDF
ФОРМУВАННЯ ЖАНРУ ВОКАЛЬНОГО ЧОЛОВІЧОГО КВАРТЕТУ В ЄВРОПЕЙСЬКІЙ КУЛЬТУРІ: ІСТОРИЧНИЙ ДИСКУРС
Роман Володимирович Антонюк
242-269
PDF
ВПЛИВ НІМЕЦЬКИХ МУЗИЧНО-ТЕОРЕТИЧНИХ ТРАКТАТІВ НА СТВОРЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ П’ЯТИЛІНІЙНОЇ НОТАЦІЇ
Наталія Ігорівна Сиротинська
270-284
PDF
ПРИКЛАДИ НАВЧАННЯ У ЗАРУБІЖНИХ ФАХІВЦІВ НА РАННЬОМУ ЕТАПІ ПРОФЕСІОНАЛІЗАЦІЇ СКРИПКОВОГО МИСТЕЦТВА КИТАЮ
Чен Менвей
285-296
PDF
ЗАСАДИ ФОРТЕПІАННОЇ ПЕДАГОГІКИ ПРОФЕСОРА ЧЖОУ ГУАНЖЕНЬ
Фен Їжань
296-311
PDF
ЖІНКИ–КОМПОЗИТОРКИ: ҐЕНДЕРНА ПОЛІТИКА ЧАСУ
Тетяна Олегівна Молчанова
311-332
PDF
ДИДАКТИЧНА ТВОРЧІСТЬ ОКСАНИ БІРЕЦЬКОЇ В КОНТЕКСТІ ЇЇ КУЛЬТУРНО-ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Марія Михайлівна Герега
332-343
PDF
ХОРОВА СПРАВА ЯК СЕНС ПЕДАГОГІЧНОЇ І НАУКОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ІРИНИ БЕРМЕС (ДО 65-РІЧЧЯ ВІД ДНЯ НАРОДЖЕННЯ)
Любомир Ігорович Мартинів
343-354
PDF
ВИКОРИСТАННЯ АСОЦІАТИВНОГО МИСЛЕННЯ ПРИ ВИЗНАЧЕННІ ТРИЗВУКІВ ТА ЇХ ОБЕРНЕНЬ НА СЛУХ
Анна Миколаївна Утіна
354-369
PDF
ГЛОБАЛІЗАЦІЙНІ ВИМІРИ РОЗВИТКУ МУЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ СХОДУ
Жао Джін
370-389
PDF
ФЕНОМЕН ТВОРЧОЇ ЗРІЛОСТІ КОМПОЗИТОРА: ТИПОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ
Антоніна Андріївна Чубак, Ольга Тарасівна Катрич
389-397
PDF
Мова
English
Українська
Logo