Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Наукові збірки Львівської національної музичної академії імені М.В. Лисенка
Головна
Поточний випуск
Редакційна колегія
Про журнал
Мета та завдання
Процедура рецензування
Етичні норми
Розгляд інформації та звернень
Авторам
Умови публікацій
Вимоги до статей
Приклад оформлення
Архіви
Контакти
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Головна
/
Архіви
/
№ 45 (2019): Наукові збірки Львівської національної музичної академії імені М. В. Лисенка
№ 45 (2019): Наукові збірки Львівської національної музичної академії імені М. В. Лисенка
Опубліковано:
2019-11-02
Весь випуск
Завантажити номер одним файлом
Статті
МОДЕЛЬ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ VOCAL COACH У КОНТЕКСТІ НАСТУПНОСТІ НАВЧАННЯ ПІАНІСТА-КОНЦЕРТМЕЙСТЕРА
Тетяна Олегівна Молчанова
6-16
PDF
ГЕНДЕРНА ПРОБЛЕМАТИКА В УКРАЇНСЬКІЙ МУЗИЧНІЙ ЖУРНАЛІСТИЦІ ГАЛИЧИНИ (ПЕРША ТРЕТИНА ХХ СТОЛІТТЯ)
Оксана Володимирівна Фрайт
16-28
PDF
АСОЦІАТИВНЕ МИСЛЕННЯ ЯК ПРОВІДНИЙ МЕТОД ВИЗНАЧЕННЯ ІНТЕРВАЛІВ НА СЛУХ
Анна Миколаївна Утіна
28-44
PDF
ХУДОЖНІЙ СВІТ ХОРОВОЇ МУЗИКИ ДЛЯ ДІТЕЙ МИРОНА ДАЦКА
Анна Рафіківна Немерко
44-52
PDF
ЕВОЛЮЦІЯ ЗАХІДНОУКРАЇНСЬКИХ НАРОДНИХ ІНСТРУМЕНТАЛЬНИХ АНСАМБЛІВ У ХХ — ПОЧАТКУ ХХІ СТОЛІТЬ
Ірина Йосипівна Федун
53-69
PDF
ПРО ЗНАЧЕННЯ ТЕРМІНІВ АВТОХТОННИЙ ТА АВТЕНТИЧНИЙ СТОСОВНО ПОНЯТТЯ «УКРАЇНСЬКИЙ НАРОДНИЙ МУЗИЧНИЙ ІНСТРУМЕНТ»
Лілія Михайлівна Пасічняк
69-90
PDF
МУЗИЧНІ ОСВІТА І ВИКОНАВСТВО ЯК СКЛАДОВІ ПРАКТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ГАЛИЦЬКОГО СВЯЩЕННИЦТВА ЗЛАМУ ХІХ-ХХ СТОЛІТЬ
Марія Орестівна Сидір
90-102
PDF
ОБСТАВИНИ АРЕШТУ ТА ЗАСЛАННЯ БОРИСА КУДРИКА (НА МАТЕРІАЛАХ АРХІВУ СБУ)
Катерина Миколаївна Загнітко, Тетяна Миколаївна Тесля
102-113
PDF
МУЗИЧНО-МИСТЕЦЬКИЙ ФЕСТИВАЛЬ У ГАНТЕРІ 1983-2004 РОКІВ У ПЕРІОД ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ІГОРЯ СОНЕВИЦЬКОГО (НА ОСНОВІ АРХІВНИХ МАТЕРІАЛІВ)
Юрій Іванович Островський
114-127
PDF
ВОКАЛЬНО-ІНСТРУМЕНТАЛЬНИЙ АНСАМБЛЬ «АРНІКА» – НОВАТОР УКРАЇНСЬКОЇ ПОПУЛЯРНОЇ МУЗИКИ 1970-х РОКІВ
Богдан Борисович Кокотайло
127-141
PDF
РЕФОРМА ФРАНКО КЕЛЬНСЬКОГО ЯК ОСНОВА РИТМІЧНОЇ НОТАЦІЇ
Микола Ігорович Хшановський
141-151
PDF
НАЦІОНАЛЬНА ПРИРОДА ВІТАЇЗМУ І ВАСИЛЬ БАРВІНСЬКИЙ
Лілія Йосифівна Назар
152-170
PDF
ЧОТИРИ РОМАНСИ ОР. 11 ПИЛИПА КОЗИЦЬКОГО: ПІД ЗНАКОМ МОДЕРНІЗМУ
Ангеліна Геннадіївна Мамона
170-182
PDF
ДЕЯКІ АСПЕКТИ ОНОВЛЕННЯ ЗВУКООБРАЗУ ФОРТЕПІАНО В ЕПОХУ МУЗИЧНОГО РАДИКАЛІЗМУ ПОЧАТКУ ХХ СТОРІЧЧЯ
Наталія Іванівна Мартинова
182-198
PDF
ЕВОЛЮЦІЯ ЖАНРУ ФОРТЕПІАННОЇ БАЛАДИ В УКРАЇНСЬКІЙ МУЗИЦІ
Наталія Орестівна Сидір
198-210
PDF
«ХОРАЛ ІЗ ВАРІАЦІЯМИ» ВЕНСАНА Д’ЕНДІ — ДО ПРОБЛЕМИ РОЗБУДОВИ АЛЬТОВОГО РЕПЕРТУАРУ ХХ СТОЛІТТЯ
Ярина Павлівна Горбачевська
211-223
PDF
НАЦІОНАЛЬНІ ВИТОКИ ТВОРЧОСТІ ЕЖЕНА ІЗАЇ ТА ВПЛИВ БЕЛЬГІЙСЬКИХ МИТЦІВ НА СТAНОВЛЕННЯ ВИКОНАВСЬКО-КОМОЗИТОРСЬКОЇ ІНДИВІДУАЛЬНОСТІ
Катерина Михайлівна Назаренко
224-247
PDF
СКРИПКОВИЙ ЦИКЛ БОГДАНА ШИПТУРА З ЕПІГРАФАМИ З ПОЕЗІЇ МАРІЙКИ ПІДГІРЯНКИ ДЛЯ ДІТЕЙ
Ірина Михайлівна Борух
247-256
PDF
ПЕРШИЙ КИТАЙСЬКИЙ КОНЦЕРТ ДЛЯ СКРИПКИ З ОРКЕСТРОМ МА СІЦОНГА ЯК ЗРАЗОК СИНТЕЗУ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ТА НАЦІОНАЛЬНОЇ СТИЛЕВОЇ ПАРАДИГМИ
Лі Янь Лун
256-278
PDF
МЕТАМОРФОЗИ ЕСТЕТИКИ КОНЦЕРТНОСТІ У СКРИПКОВИХ І ПОДВІЙНОМУ КОНЦЕРТАХ КШИШТОФА ПЕНДЕРЕЦЬКОГО
Наталія Олександрівна Самострокова
279-289
PDF
МАЛОВІДОМА ПОПЕРЕДНИЦЯ «ТУРАНДОТ» ДЖАКОМО ПУЧЧІНІ - «ТУРАНДА» АНТОНІО БАЦЦІНІ
Ван Юй
290-308
PDF
ОРКЕСТР У КОНЦЕРТАХ ЙОГАННА ЙОАХІМА КВАНЦА У СВІТЛІ ВЧЕНЬ ПРО ІНСТРУМЕНТАЛЬНЕ ВИКОНАВСТВО ДОБИ БАРОКО
Вадим Ярославович Горбаль
308-320
PDF
РОМАНТИЧНИЙ МЕТАФОРИЗМ ОБРАЗНОГО СВІТУ КАМЕРНОЇ КАНТАТИ «ЗВЕРТАЮЧИСЬ ДО ТЕБЕ» ЕУГЕНІУША КНАПІКА
Любава Вікторівна Сидоренко
321-332
PDF
Мова
English
Українська
Logo