Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Наукові збірки Львівської національної музичної академії імені М.В. Лисенка
Головна
Поточний випуск
Редакційна колегія
Про журнал
Мета та завдання
Процедура рецензування
Етичні норми
Розгляд інформації та звернень
Авторам
Умови публікацій
Вимоги до статей
Приклад оформлення
Архіви
Контакти
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Головна
/
Архіви
/
№ 42-43 (2018): Наукові збірки Львівської національної музичної академії імені М. В. Лисенка
№ 42-43 (2018): Наукові збірки Львівської національної музичної академії імені М. В. Лисенка
Опубліковано:
2018-11-02
Весь випуск
Завантажити номер одним файлом
Статті
ВІЗАНТІЙСЬКИЙ ЦЕРКОВНИЙ СПІВ У ДОСЛІДЖЕННЯХ о. ПЕТРА ФРАНЦА КРИП’ЯКЕВИЧA
Наталія Ігорівна Сиротинська
5-12
PDF
СИМФОНІЯ C-DUR МАКСИМА БЕРЕЗОВСЬКОГО У КОНТЕКСТІ НОВОГО БІОГРАФІЧНОГО СЦЕНАРІЮ ЖИТТЄТВОРЧОСТІ МИТЦЯ
Ольга Анатоліївна Шуміліна
13-25
PDF
CТИХИРИ ПРАЗНИКА П’ЯТИДЕСЯТНИЦІ У МУЗИЧНО-ПОЕТИЧНОМУ ВИМІРІ (НА МАТЕРІАЛІ ЛЮБАЧІВСЬКОГО ІРМОЛОГІОНА 1674 РОКУ)
Ірина Богданівна Казнох
26-37
PDF
ВІДОБРАЖЕННЯ ПРОБЛЕМАТИКИ УКРАЇНСЬКОГО ЦЕРКОВНОГО СПІВУ У ДЖЕРЕЛЬНИХ МАТЕРІАЛАХ ГАЛИЧИНИ КІНЦЯ ХІХ – ПОЧАТКУ ХХ СТОЛІТТЯ
Світлана Степанівна Гуральна
37-46
PDF
ФІЛОСОФСЬКО-КУЛЬТУРНИЙ КОНТЕКСТ СТИЛЮ ARS SUBTILIOR
Микола Ігорович Хшановський
47-56
PDF
ВИСВІТЛЕННЯ ФОРТЕПІАННОЇ ТВОРЧОСТІ КОМПОЗИТОРІВ ІСПАНІЇ КІН. ХІХ – ПОЧ. ХХ СТОЛІТЬ У МУЗИКОЗНАВСТВІ
Таїсія Іванівна Диняк
57-66
PDF
СУЧАСНА УКРАЇНСЬКО-КИТАЙСЬКА МУЗИКОЗНАВЧА ДУМКА У СФЕРІ МІЖКУЛЬТУРНОГО ДІАЛОГУ
Ден Цзякунь
67-78
PDF
БРОНЗОВІ ІДІОФОНИ ПІВДЕННОГО КИТАЮ
Чень Наньпу
79-89
PDF
ПРО ЛОГОСНУ ПРИРОДУ МУЗИЧНОГО ВИКОНАВСТВА (СПРОБА ФІЛОСОФСЬКО-КУЛЬТУРОЛОГІЧНОГО ОСМИСЛЕННЯ)
Ольга Тарасівна Катрич
90-100
PDF
ТОПОС ВІДНЯ ЯК МІСЦЯ РОЗГОРТАННЯ СМИСЛІВ У МУЗИЧНІЙ КУЛЬТУРІ ГАБСБУРЗЬКОЇ ГАЛИЧИНИ
Мирослава Новакович
100-112
PDF
КАМЕРНО-ІНСТРУМЕНТАЛЬНИЙ СТИЛЬ А. БЕРГА: ПРОГРАМНІСТЬ „ПРИХОВАНОЇ ОПЕРИ”, СИНТЕЗ КАМЕРНОСТІ І КОНЦЕРТНОСТІ
Антон Олександрович Пославський
112-124
PDF
ШОСТА СИМФОНІЯ АВЕТА ТЕРТЕРЯНА ЯК МЕТАФОРА ВСЕЛЕНСЬКОГО РЕКВІЄМУ
Маріам Сергіївна Вердіян
124-136
PDF
ЖАНРОВА СПЕЦИФІКА КАМЕРНОГО ВОКАЛЬНО-ІНСТРУМЕНТАЛЬНОГО ЦИКЛУ «ПІСНІ ПОТОЙБІЧ ЛЮДЕЙ» ЮРІЯ ЛАНЮКА
Любава Вікторівна Сидоренко
137-148
PDF
ПРОГРАМНИЙ ФОРТЕПІАННИЙ ЦИКЛ О. ГЕРАСИМЕНКО «СВІТЛО ПРОБУДЖЕНИХ МРІЙ» З ПОЗИЦІЙ ОПАНУВАННЯ ПОЛІСТИЛЬОВОГО СИНТЕЗУ ТА ЗВУКОВОГО РЕЛЬЄФУ
Марія Михайлівна Герега
148-158
PDF
ЗВУКОЗОБРАЖАЛЬНІСТЬ І КОЛОРИСТИКА У ФОРТЕПІАННИХ МІНІАТЮРАХ МИКОЛИ КОЛЕССИ
Наталія Миколаївна Посікіра-Омельчук
158-169
PDF
ІНСТРУМЕНТУВАННЯ ЯК ЧИННИК ХУДОЖНЬОЇ ІНТЕРПРЕТАЦІЇ У КОМПОЗИТОРСЬКІЙ ТВОРЧОСТІ
Руслан Геннадійович Каширцев
169-185
PDF
ПЕРЕКЛАДЕННЯ ОРКЕСТРОВИХ ТВОРІВ ДЛЯ БАЯНА НА ПРИКЛАДІ «УКРАЇНСЬКОЇ ФАНТАЗІЇ» ЯРОСЛАВА ОЛЕКСІВА
Галина Василівна Олексів
185-199
PDF
МУЗИКА ЯК ОБРАЗ СУСПІЛЬНИХ УПОДОБАНЬ У ЦЕНТРАЛЬНІЙ ТА СХІДНІЙ ЄВРОПІ В СЕРЕДОВИЩІ МОЛОДІЖНИХ СМАКІВ В ПОЛЬЩІ, НІМЕЧЧИНІ ТА УКРАЇНІ
Ярослав Хачинський
199-214
PDF
РОЛЬ ЕКСПЕРИМЕНТУ У WORLD MUSIC (НА ПРИКЛАДІ АЛЬБОМУ «ШЛЯХ» УКРАЇНСЬКОГО ГУРТУ «ДАХАБРАХА»)
Ія Федорівна Федорова
215-227
PDF
ВЕСІЛЬНА ВОКАЛЬНО-ОБРЯДОВА КУЛЬТУРА СЕРЕДНЬОЇ ВОЛИНІ: ЕТНОГРАФІЯ ТА МЕЛОТИПОЛОГІЯ
Олена Іванівна Серко
227-249
PDF
Мова
English
Українська
Logo