Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Українська музика
Головна
Поточний випуск
Редакційна колегія
Про журнал
Мета та завдання
Рубрики журналу
Процедура рецензування
Етичні норми
Розгляд інформації та звернень
Політика відкритого доступу
Авторам
Умови публікацій
Вимоги до статей
Приклад оформлення
Архіви
Контакти
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Головна
/
Архіви
/
№ 3-4 (33-34) (2019): Українська музика : науковий часопис
№ 3-4 (33-34) (2019): Українська музика : науковий часопис
Опубліковано:
2019-11-02
Статті
НОТОВИДАВНИЦТВО ЯК СЕГМЕНТ МУЗИЧНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ УКРАЇНИ У ФОКУСІ СУСПІЛЬНИХ ПОТРЕБ СЬОГОДЕННЯ
Зоряна Ластовецька-Соланська
5-11
PDF
СОНАТА ДЛЯ ДВОХ СКРИПОК В ЕСТЕТИЧНИХ ПОШУКАХ ХХ СТОЛІТТЯ: СЕРГІЙ ПРОКОФ’ЄВ, ГЕНРИК МІКОЛАЙ ҐУРЕЦЬКИЙ, ЕДІСОН ДЕНИСОВ
Анна Дзялак-Савицька
12-21
PDF
ОПЕРНІ АРІЇ УКРАЇНСЬКИХ КОМПОЗИТОРІВ НА ЗАНЯТТЯХ З ПОСТАНОВКИ ГОЛОСУ: ДИДАКТИЧНИЙ РАКУРС
Ірина Маковецька
22-29
PDF
ЧИННИКИ СТАНОВЛЕННЯ СКРИПКОВОГО МИСТЕЦТВА У КИТАЙСЬКІЙ МУЗИЧНІЙ КУЛЬТУРІ
Чен Менвей
30-35
PDF
АКОРДЕОН КРІЗЬ ПРИЗМУ СУЧАСНОСТІ: ТАНГО ТА FANTASIA GALICIANA ЛЬВІВСЬКОГО КОМПОЗИТОРА БОГДАНА СЕГІНА
Андрій Олексюк
36-46
PDF
ПЕРЕКЛАДЕННЯ СИМФОНІЧНИХ ТВОРІВ ДЛЯ БАЯНА: «СКЕРЦО» З ОПЕРИ «ЛЮБОВ ДО ТРЬОХ АПЕЛЬСИНІВ» СЕРГІЯ ПРОКОФ’ЄВА
Галина Олексів
47-53
PDF
ФОРТЕПІАННИЙ ЦИКЛ ЦЮАНЬ ЦЗІХАО «ПОЄДНАННЯ ДОВГОГО І КОРОТКОГО» ЯК ПРИКЛАД АВАНГАРДНОЇ МУЗИКИ ДОБИ НОВОГО КИТАЮ
Цао Шию
54-60
PDF
КОНЦЕРТНІ АФІШІ ЯК ІНФОРМАЦІЙНЕ ДЖЕРЕЛО ДОСЛІДЖЕННЯ ФОРТЕПІАННОГО ВИКОНАВСТВА КИТАЮ ПОЧАТКУ 1980-х РОКІВ
Фен Їжань
61-67
PDF
ОСОБЛИВОСТІ ВИКОНАВСЬКОЇ ІНТЕРПРЕТАЦІЇ ПОЛІФОНІЧНОГО ЦИКЛУ «12 ПРЕЛЮДІЙ І ФУГ» О. ЯКОВЧУКА
Люція Циганюк
68-77
PDF
ЖИВОПИСНО-КОЛОРИСТИЧНІ ЕЛЕМЕНТИ ФОРТЕПІАННОГО СТИЛЮ ВАСИЛЯ БАРВІНСЬКОГО
Наталія Посікіра-Омельчук
78-87
PDF
НЕВІДОМИЙ ФОРТЕПІАННИЙ КОНЦЕРТ Ф. ЛІСТА: ПОВЕРНЕННЯ З НЕБУТТЯ
Андрій Макаревич
88-100
PDF
ТВОРЧИЙ ПОРТРЕТ ЙОЗЕФА УМШТАТТА
Оксана Величко
101-107
PDF
ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ТА НОТАЦІЇ СУЧАСНИХ ВИКОНАВСЬКО-ВИРАЖАЛЬНИХ ЗАСОБІВ ПРИ ГРІ НА ДУХОВИХ ІНСТРУМЕНТАХ
Ярослав Горбаль
108-116
PDF
ПРАЦІ МИСЛИТЕЛІВ ДАВНЬОГО КИТАЮ ЯК СВІДЧЕННЯ СТАНОВЛЕННЯ МУЗИЧНОЇ ПЕДАГОГІКИ, ЕСТЕТИКИ ТА КРИТИКИ
Жао Джін
117-124
PDF
ОБЛАСНЕ ОБ’ЄДНАННЯ САМОДІЯЛЬНИХ КОМПОЗИТОРІВ ЯК ВАЖЛИВИЙ ОСЕРЕДОК РОЗВИТКУ МУЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ЗАПОРІЖЖЯ ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ ХХ – ПОЧАТКУ ХХІ СТОЛІТЬ
Олександр Антоненко
125-132
PDF
ЖИТТЯ, ПРИСВЯЧЕНЕ МУЗИЦІ
Марія Макара
133-135
PDF
«ЛЮДИНА СВІТУ» І ВЕЛИКИЙ ПРИЯТЕЛЬ УКРАЇНСЬКИХ МУЗИКАНТІВ
Ольга Катрич
136-137
PDF
ДАВНЯ МУЗИЧНА НОТАЦІЯ: ГРАФІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ЗАПИСУ ВИСОТИ І РИТМУ
Марія Качмар
138-146
PDF
ХОРОВА ФУГА З ВОСКРЕСЕНСЬКОГО КАНОНУ М. ДИЛЕЦЬКОГО: ОРИГІНАЛЬНА ВЕРСІЯ
Ольга Шуміліна
147-150
PDF
МОДЕСТ МЕНЦИНСЬКИЙ В ЛИСТАХ ДО ОЛЕКСАНДРА ОЛЕСЯ
Оксана Мартиненко
151-153
PDF
ІГОР КУШПЛЕР ЯК МЕНЕДЖЕР МУЗИЧОГО МИСТЕЦТВА: ПОШУКИ, СИНТЕЗ, ЗДОБУТКИ
Мирослава Жишкович, Людмила Обух
154-159
PDF
«БАТЬКО» АМЕРИКАНСЬКОЇ МУЗИКОЛОГІЇ ОТТО КІНКЕЛЬДЕЙ
Марк-Єфрем Новакович
160-165
PDF
LVIVMOZART–2019 У 3-ОХ ЧАСТИНАХ: МУЗИКА І ЛІТЕРАТУРА, ВІРТУОЗНІСТЬ, ЕКСПЕРИМЕНТ
Стефанія Олійник, Наталя Мендюк
166-177
PDF
MEMENTO MORI ‒ VIVERE MEMENTO!
Олександр Козаренко
178-179
PDF
ПАМ’ЯТІ ЕТЕЛЛИ ЧУПРИК
Любов Кияновська
180-181
PDF
Мова
English
Українська
Logo