МУЗИЧНІ ФЕСТИВАЛІ ЯК ІНСТРУМЕНТ ТЕРИТОРІАЛЬНОГО МАРКЕТИНГУ В СУЧАСНІЙ ІТАЛІЇ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.32782/2310-0583-2023-51-05

Ключові слова:

музичне життя сучасної Італії, музичний фестиваль, музична творчість, симфонічна музика, фортепіанна музика, композиторська творчість, засоби музичної виражальності, менеджмент музичного мистецтва, маркетинг, фонди, культурний бренд.

Анотація

Розглянуто основні принципи політики територіального маркетингу щодо просування музичних проєктів в Італії, його вплив на соціально-економічний розвиток регіонів. Охарактеризовано національний проєкт «Равелло Фестиваль» («Ravello Festival»), сімдесят перший сезон якого відбувся 2023 року. Визначено роль Фонду Равелло (Fondazione Ravello) в організації фестивалю, креативні рекламні заходи, завдяки яким відбувається популяризація проєкту як художнього феномена. Висвітлено, що організація і проведення фестивалів такого рівня вимагають високих критеріїв добору та високої професійної майстерності як учасників, так і організаторів. З’ясовано, що фестивальний маркетинг в музичному житті Італії успішний завдяки співпраці державних структур, фінансових інститутів, приватного бізнес-сектору і фондів, культурних асоціацій, закладів туристичного сектору. Розкрито специфіку просування італійських музичних проєктів зокрема здійснення аналізу, планування, реалізацію масових заходів за допомогою креативу в рекламі, постійному технологічному оновленню, функціонуванню веб-сайту італійською та англійською мовами, що миттєво вводить відвідувачів в атмосферу проєкту. Обґрунтовано залежність успіху музичних проєктів від ексклюзивних рішень організаторів і запровадження інноваційних технологій. Проаналізовано заходи фестивалю, його художню складову, завдяки яким набуває популярності бренд території як серед місцевого населення, так і серед туристів. Внаслідок успішного керівництва та організації, «Равелло Фестиваль» постійно збагачує свої можливості, залишаючись основним інструментом територіального маркетингу, впливаючи на ексклюзивний імідж міста Равелло.

Посилання

Ластовецька-Соланська З. Музична інфраструктура як відображення музичного ландшафту країни. Наукові збірки Львівської національної музичної академії імені М. В. Лисенка. Львів, 2023. Вип. 50. С. 34–40. https://doi.org/10.32782/2310-0583-2023-50-06. URL: http://journals.lnma.lviv.ua/index.php/naukovizbirky/article/view/737/705 (дата звернення: 21.01.2024).

Черкашина-Губаренко М. Р. Оперний театр у мінливому часопросторі. Харків : Акта, 2015. 392 с.

Balestra C., Malaguti A. Organizzare musica: legislazione, produzione, distribuzione, gestione nel sistema italiano. Milano : Edizione Franco Angeli, 2006. 373 p.

Clarke J. Tourism brands: An exploratory study of the brands box model. Journal of Vacation Marketing, 2000. № 6. pp. 329–345.

Kotler P., Asplund C., Rein I., & Haider D. Marketing Places Europe: How to Attract Investments, Industries, Residents and Visitors to Cities, Communities, Regions, and Nations in Europe. Financial Times, 1999.

Megri Z., Fateh B. The Effect of Territorial Marketing on City Image Valuation : An Exploratory Study in Algeria. International Journal of Marketing Studies. Published by Canadian Center of Science and Education. Vol. 6, № 4. pp. 145–156.

Richter D. Il magico giardino di Klingsor. Un paesaggio esotico nel Parsifal di Richard Wagner e il “mito di Ravello”. Centro Universitario Europeo per i Beni Culturali. Territori della cultura. Ravello, 2010. № 10 URL: https://www.univeur.org/cuebc/images/Territori/PDF/01/TdC1_Richter.pdf (consultato: 21.01.2024).

Szromnik A. Marketing terytorialny – geneza, rynki docelowe i podmioty oddziaływania. Marketing terytorialny. Strategiczne wyzwania dla miast i regionów, red. T. Domański, Centrum Badań i Studiów Francuskich, Instytut Studiów Międzynarodowych, Uniwersytet Łódzki. Łódź, 1997.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-06-03