МЕТОДИЧНІ ПРИНЦИПИ ВОЛОДИМИРА ШУШЛІНА У ВИХОВАННІ СПІВАКІВ
Ключові слова:
Володимир Шушлін, голос, активне і пасивне дихання, методичні принципиАнотація
У статті розглядаються методичні принципи, застосовані в практиці білоруським співаком та педагогом Володимиром Шушліним, який за роки багатолітньої праці в Китаї виховав величезний колектив оперних і камерних співаків для китайської та світової оперної сцени; проаналізовано основні положення цієї методики; узагальнено основні принципи роботи педагога зі своїми учнями.
Посилання
Бирюч Петроградских государственных театров. – Петербург, 1919. – С. 197–199. –№13/14(№2).
Кудрявцева Е. Михаил Георгиевич Климов // Деятели хорового искусства СанктПетербургской консерватории / Санкт-Петербургская Государственная Консерватория им. Н. А. Римского-Корсакова. – Санкт-Петербург, 1993. – С. 15–32.
Лі Тіньвей, Лі Тіньюань. Вокальне і педагогічне мистецтво Шень Сяна [кит.мовою]. –Пекін: Народне видавництво, 2008. – 238 с.
Лю Баося. В. Г. Шушлин и вокальное образование в Китае // Материалы ХIХ Международной научно-практической конференции «Управление в социальной и экономической системе», Минск,18 мая 2010 г. – Минск, 2010. – С. 381–382.
Фишер С. В Китае повсеместно изучается искусство // Советская Чувашия. – 7 сентября 2011. – [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http:. // www.sovch.chuvashia.com/?p=46325.
Шень Сян. Система викладання академічного співу [кит. мовою]. – Пекін: Пекінська Центральна консерваторія музики, 1996. – 149 с.
Юй Цину. Спогади Шушліна [кит. мовою]. – Пекін: Народна музика. – 1996. – 120 c.