МАЗУРКА В ТВОРЧОСТІ УКРАЇНСЬКИХ КОМПОЗИТОРІВ: ДО ПРОБЛЕМИ МУЗИЧНО-КУЛЬТУРНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ
Ключові слова:
фортеп’янна мазурка, Ф. Шопен, українська музика ХІХ–ХХ ст., музичний соціолект, музичний ідіолектАнотація
Розглядяється фортеп’янна мазурка в українській культурі як художня форма, яка репрезентує універсальні естетичні ознаки. Досліджується рецепція мазурки у творчості українських композиторів українська музика ХІХ–ХХ ст., особливості їх стилістики та характер взаємодії між творами та традицієією, з якої вони постали.
Посилання
Dahlig Ewa. Z badań nad rytmiką polskich tańców ludowych: mazurek, kujawiak, chodzony a „Mazurki” Chopina // Muzyka. ‒ 1994. ‒ nr 3. ‒ С. 116.
Intonacja // Encyklopedia muzyki. Andrzej Chodkowski (red.). – Warszawa: PWN, 1995. ‒ С. 392–393.
Nowak Anna. Mazurek fortepianowy w muzyce polskiej XX wieku. [= Musica Iagellonica].Kraków 2013.
Pociej Bohdan. Polskość Chopina / red. E. Sławińska-Dahlig. – Warszawa: NIFC, 2012.
Sikorski Józef // Ruch Muzyczny. (1858/38).
Tomaszewski Mieczysław. Chopin. Człowiek. Dzieło. Rezonans. – Poznań 1998.
Tomaszewski Mieczysław. Muzyka Chopina na nowo odczytana. Studia. Interpretacje. Rekonesanse. – Seria druga. – Kraków: AM, 2010.