ПОНЯТТЯ ІНСТРУМЕНТАЛІЗМУ В АСПЕКТІ МУЗИЧНОГО МИСЛЕННЯ
Ключові слова:
інструменталізм, музичне мислення, детермінанти, солювання, концертування, оркестровість, версійность, ансамблювання.Анотація
Стаття присвячена висвітленню сутності інструменталізму як художньо-естетичного явища – багатоукладного і многозначного. Його розвиток і впровадження в більшому обсязі в практику суспільного музикування було історично закономірним етапом в еволюції музики, та її автономізації як окремої самостійної сфери мистецтва.
Посилання
Мамардашвили М. К. Наука и культура // Методологические проблемы историко-научных исследований / Мераб Константи́нович Мамардашвили. – Москва, 1982. – с. 94-160.
Назайкинский Е. В. Звуковой мир музыки / Евгений Владимирович Назайкинский. – Москва, 1988. – 254 с.
Ланда Н. М. Современный словарь иностранных слов / Н. М. Ланда. – Москва, 1999. – 740 с. – (2-ге вид).
Сапонов М. А. Искусство импровизации: импровизационные виды творчества в западно-европейской музыке средних веков и Возрождения / Михаил Александрович Сапонов. – Москва, 1982. – 77 с.
Харнонкурт Н. Музика як мова звуків : шлях до нового розуміння музики / Ніколаус Харнонкурт. – Суми: Собор, 2002. – 184 с.
Шохман Г. Размышление о стиле. Субъективно об объективном / Шохман Г. – Советская музыка – 1991. – № 8.