DEPARTMENT OF CONCERT MASTERY OF THE LVIV NATIONAL MUSIC ACADEMY NAMED AFTER M. V. LYSENKA: PAST – PRESENT – FUTURE
Abstract
DEPARTMENT OF CONCERT MASTERY OF THE LVIV NATIONAL MUSIC ACADEMY NAMED AFTER M. V. LYSENKA: PAST – PRESENT – FUTURE
References
Бабинець Н. Д. Камерно-вокальні твори композиторів Галичини ХIХ ст.: навч. посібник. Львів: ЛДМА ім. М. Лисенка, 2005. 168 с.
Бабинець Н. Д. Камерно-вокальні твори композиторів Галичини ХХ ст.: навч. посібник. Львів: Сполом, 2007. 194 с.
Бабинець Н. Д. Камерно-вокальні твори сучасних композиторів Галичини: навч. посібник: Львів: Сполом, 2010. 205 с.
Басса О. М. Западноукраинская камерно-вокальная музыка первой трети ХХ века. Особенности развития. Deutschland: LAP LAMBERT Academic Publishing, 2014. 265 с.
Ксьондзик О. І. Музична комунікація в ансамблі: психологічний аспект. Музикознавчі студії. Львів: Сполом, 2007. Вип. 16. С. 187–193.
Ксьондзик О. І. Творче «співінтонування» в ансамблі як проблема музичної психології (компаративний аналіз камерного виконавства та театральної гри). Музикознавчі студії. Львів: Сполом. 2008. Вип. 19. С. 92–100. 7. Ксьондзик О. І. Емпатія як чинник виконавської співтворчості у музичному ансамблі. Музикознавчі студії. Дрогобич: Посвіт. 2009. Вип. 21. С. 95–104.
Ксьондзик О. І. Емпатія в системі музично-комунікаційних зв’язків «композитор – виконавець – слухач». Вісник Прикарпатського університету. Мистецтвознавство. Вип. 19–20. Івано-Франківськ, 2010. С. 241–247.
Липецька М. Л. Вокальні твори сучасних українських композиторів на слова німецьких поетів. Музичне мистецтво: проблеми сучасності. Серія: Наукова думка молодих. Науковий вісник НМАУ ім. П. І. Чайковського. Вип. 64. Кн. 1. Київ, 2006. С. 22–33.
Липецька М. Л. Деякі аспекти взаємозв’язків австро-німецької та української музичної традиції кінця ХІХ – початку ХХ ст. на прикладі творчості галицьких композиторів. Культура України: збірник наук. праць. Вип. 27. Харків: ХДАК, 2009. С. 270–279.
Липецька М. Л. Німецька поезія у солоспівах українських композиторів (до питання міжнаціональних культурних взаємозв’язків). Музикознавчі студії : наукові збірки ЛНМА ім. М. Лисенка. Вип. 21. Дрогобич: Посвіт, 2009. С. 149–159.
Липецька М. Л. Стильова трансформація німецької поезії у солоспівах Б. Лятошинського. Вісник Прикарпатського університету. Мистецтвознавство. Вип. 17–18. Івано-Франківськ, 2009–2010. С. 238–242.
Макара М. С. Вокальні твори Мечислава та Адама Солтисів. Українська музика : Науковий часопис. Число 1. Львів: ЛНМА ім. М. В. Лисенка, 2016. С. 109–112.
Макара М. С. Марія Байко: співачка, педагог, колега. Українська музика : Науковий часопис. Число 2. Львів: ЛНМА ім. М. В. Лисенка, 2012. С. 112–116.
Макара М. С. У швидкоплинності часу: до 110-ліття Миколи Колесси. Українська музика: Науковий часопис. Число 3. Львів: ЛНМА ім. М. В. Лисенка, 2013. С. 62–66.
Матюха Я. С. Антологія лемківської пісні / упор. М. Байко, муз. ред. Я. Матюха. Львів: Афіша, 2005. 495 с.
Матюха Я. С. (муз. ред). Мелодії душі. Солоспіви Анатолія Кос-Анатольського. Вип. ІІ. Львів: Сполом, 2011. 172 с.
Матюха Я. С. (муз. ред). Солоспіви Анатолія Кос-Анатольського з репертуару Лілії Коструби: для високого голосу і фортепіано. Львів: Галицька видавнича спілка, 2009. 72 с.
Матюха Я. С. (муз. ред). Солоспіви галицьких композиторів. Рівне: ППДМ, 2014. 168 с.
Матюха Я. С. (муз. ред). Солоспіви Дениса Січинського та Ярослава Лопатинського з репертуару Катерини Маслій. Рівне: ППДМ, 2013. 88 с.
Молчанова Т. О. Мистецтво піаніста-концертмейстера: навч. посібник. Львів: Аз-Арт, 2001. 216 с. ISBN 966-02-1784-6.
Молчанова Т. О. З історії ансамблевого музикування: монографія. Львів: Сполом, 2005. 160 с. ISBN 966-665-334-6
Молчанова Т. О. Мистецтво піаніста-концертмейстера: навч. посібник. Вид. 2-е, доп., перер. Львів: Сполом, 2007. 216 с. ISBN 978-966-665-454-3.
Молчанова Т. О. Мистецтво бути «другою» (творчий портрет українського концертмейстера, заслуженої артистки України Я. Матюхи). Львів: Сполом, 2009. 172 с. ISBN 978-966-665-515-1.
Молчанова Т. О. Мала енциклопедія піаніста-концертмейстера, артиста камерного ансамблю : науковий довідник. Львів: Сполом, 2013. 288 с. ISBN 978-966-665-790-2.
Молчанова Т. О. Пианисты-аккомпаниаторы, концертмейстеры, артисты камерного и фортепианного ансамбля: энциклопедия. Львов: Сполом, 2015. 636 с.: портр. ISBN 978-966-919-060-4.
Молчанова Т. О. Мистецтво піаніста-концертмейстера у культурно-історичному контексті: історія, теорія, практика : монографія. Львів: Ліга-прес, 2015. 558 с., іл., рис. ISBN 978-966-397-282-7.
Ніколаєва Л. М. Основи науково-дослідницької роботи : навч. посібник для студ. ВНЗ. Львів: Сполом, 2003. 172 с.
Ніколаєва Л. М. Природна мелодико-гармонічна інвенція й виразовість (вокально-фортепіанні дуети Богдани Фільц). Музична україністика: сучасний вимір : зб. наук. статей на пошану Богдани Фільц / ред.-упор. В. Кузик. Вип. 5. К.: ІМФЕ ім. М. Т. Рильського НАН України, 2010. С. 55–62.
Ніколаєва Л. М. Елементи стилю модерн (сецесії) у вокально-фортепіанних дуетах Нестора Нижанківського. Українське мистецтвознавство : зб. наук. праць. Вип. 10. Київ, 2010. С. 53–56.
Ніколаєва Л. М. Солоспіви Анатоля Кос-Анатольського як феномен української камерно-вокальної музики. Студії мистецтвознавчі. № 1(29). Київ: ІМФЕ НАН України, 2010. С. 28–34.
Ніколаєва Л. М. Поетичні тексти у стильовому полі індивідуальних композиторських інтерпретацій (на прикладі камерно-вокальної франкіани). Науковий вісник НМАУ імені П. І. Чайковського : Проблеми музичної інтерпретації. Вип. 95. К., 2011. С. 71–81.
Ніколаєва Л. М. Пісня пісень Василя Барвінського у дзеркалі питань теорії та виконавства. Василь Барвінський і сучасна українська музична культура : зб. наук. праць. Дрогобич: Просвіта, 2012. С. 216–226.
Про кафедру
Кафедра концертмейстерства. URL: http://conservatory.lvіv.ua/kafedry/ Дата звернення 12.05.2019.
Молчанова Т. Галицька концертмейстерська школа : енциклопедичний довідник. Львів, 2014. С. 29–30, 39, 42, 66, 71–72, 88–89, 91–92, 96–97, 104–105, 107–109, 113–115, 119–121, 150, 168.
Сторінки історії Львівської державної консерваторії ім. М. Лисенка / ред. кол. І. Пилатюк, В. Камінський. Львів, Сполом, 2003. С. 137–142.