В ПРОТИСТОЯННІ ЧАСУ: ТРІУМФ Д. М. ГНАТЮКА НА ОПЕРНІЙ СЦЕНІ 1954 РОКУ
Ключові слова:
стильова організація опери, практика традиційної акторської діяльності, національні ознаки, декламаційна техніка оперного виконавця.Анотація
Запропонована тема апелює до періоду, який пов'язаний із закріплення Д. М. Гнатюка у просторі суспільного та культурно-мистецького визнання. За основу дослідження запропоновано проблему формування узагальненої структурованої моделі актора в контексті музично-просторової комунікації середини 50-х років ХХ століття. Аналіз творчості Д. Гнатюка зазначеного періоду представлений участю актора в операх Дж. Россіні «Севільський цирульник», А. Рубінштейна «Демон» та Ж. Бізе «Кармен».
Посилання
Гончаренко Б. «Севільський цирульник на київській оперній сцені» // Чорноморська комуна. – 29.11.1967 р.
Гордійчук М. «Наталка Полтавка» // Вечірній Київ. – 23.04.1954 р.
Грошева Е. Искусство украинского народа // Литературная газета. – 15.05.1954 г.
Книппер Л. Героическая опера «Богдан Хмельницкий» // Известия. – 9.05.1954 г.
Станішевський Ю. Дмитро Гнатюк. – Київ : Муз. Україна, 1991. – 167 с.
Стефанович М. Київський державний ордена Леніна академічний театр опери та балету УРСР імені Т. Г. Шевченка : історичний нарис. ‒ Київ, 1960. – 208 с.