ДЖАЗОВЕ МУЗИКУВАННЯ ХАРКОВА: ШЛЯХ ДО ПРОФЕСІЙНОГО МИСТЕЦТВА
Ключові слова:
джаз, імпровізація, біг-бенд, джем-сейшн, джазовий клуб, теа-джаз.Анотація
Розглянуто основні тенденції розвитку джазового мистецтва в Харкові ‒ від самодіяльних естрадно-джазових колективів до представників професійної імпровізаційної творчості концертного рівня. Синхронно історичному аналізу різних естетичних поглядів на харківську джазову музику, пропонується систематизація критеріїв оцінки «джазовості» на прикладі творчості митців різних напрямків.
Посилання
Беляева Н. В филармонии «дали джазу!» // Dominanta: часопис Харк. нац. ун-ту мист. ім. І. П. Котляревського. 2013. Вип. № 5 (24). С. 2‒3.
Давидов С. Фактурна органiзацiя джазового твору (на матерiалi фортепiанного мистецтва): автореф. дис. … канд. мистецтв.: 17.00.03. ‒ Харків, 2015. 20 с.
Дубинец И. Перерос музыку как таковую // Израиль XXI. Музыкальный журнал. URL: http://www.21israel-music.com/Schillinger.htm (дата обращения 05. 03.2015).
Зуєв С. Культурний ландшафт Харкова радянської доби. Харків у контексті світової музичної культури: події та люди: матеріали міжнар. наук.-теорет. конференції. Харків, 2008. С. 31–32.
Коротков С. Это сладкое слово джаз // Панорама. 1992. ‒ Вип. № 29. ‒ С. 7–8.
Марков Е. Джаз в творчестве Исаака Дунаевского: учебное пособие. ‒ Киев, 2009. ‒ 269 с.
Романко В. Джаз у музичній культурі України: соціокультурна та музикознавча інтерпретації: автореф. дис. … канд. мистецтв.: 17.00.03. ‒ Київ, 2001. ‒ 23 с.
Симоненко В. Українська енциклопедія джазу. ‒ Київ, 2004. ‒ 232 с.
Фельдман А. История и хроника эстрадной и джазовой музыки г. Харькова от послевоенного периода до сегодняшних дней: історія, спогади, арх. док. Харків, 2005. ‒ 30 с.