СЦЕНІЧНЕ ПЕРЕВТІЛЕННЯ СПІВАКА В ОПЕРНІЙ ВИСТАВІ: ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ

Автор(и)

  • Ірина Маковецька

Ключові слова:

міждисциплінарність, сценічне перевтілення, вокальне виконавство, екзистенція, персонажна свідомість, психологічні аспекти.

Анотація

В статті розглядаються психологічні аспекти перевтілення співака в оперній виставі. Особлива увага акцентується на здатності актора-співака вивести результат своєї праці на якісно новий рівень професіоналізму завдяки роботі з власною психікою. Зазначається, що оперний виконавець повинен поєднувати раціональні знання з ірраціональними відчуттями в роботі над особистістю свого персонажа.

Посилання

Арабкерцева С. Механизмы моделирования «психотехники» исполнителя как доминанты исполнительского процесса. Информационная парадигма в науках о человеке. Таганрог : Изд-во ТГРУ, 2000. С. 202–206.

Лапшин И. О перевоплощаемости в художественном творчестве. Вопросы теории и психологии творчества. Харьков: Мирный труд, 1914. Вып. 5. С. 161-262.

Носов Н. Виртуальная психология. Москва: Аграф, 2000. 432 с.

Силантьева И. Проблема перевоплощения исполнителя в вокально-сценическом искусстве: автореф. дис. … докт. искусствоведения: 17.00.02. Москва, 2008. 25 с.

Силантьева И. Путь к интонации. Москва: Товарищество научных изданий КМК, 2009. 644 с.

Станиславский К. Работа актера над собой. Москва: Эксмо, 2013. 448 с. 7. Экзистенциальная психология. Ред. Р. Мэя. Пер. М. Занадворова и Ю. Овчинниковой. Москва, 2011. 293 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-01-25