НЕТЛЕЙБЛИ ЯК СЕРЕДОВИЩЕ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЇ МУЗИКИ ХХІ СТОЛІТТЯ
Ключові слова:
експериментальна музика, нетлейбли, електронна музика, creative commons, glitch.Анотація
Розглядаються аспекти функціонування експериментальної музики в контексті некомерційного, базованого на Всесвітній павутині, альтернативного середовища нетлейблів. Аналізуються естетично-філософські, соціологічні й музично-композиційні властивості експериментальної музики, яку публікують нетлейбли,здійснюється спроба часткового подолання розриву між загальним музикознавчим дискурсом «елітарного» експериментального мистецтва і «неакадемічними» мистецькими явищами експериментального напряму.
Посилання
Манулкина О. От Айвза до Адамса: американская музыка XX века. – СПб.: Издательство Ивана Лимбаха, 2010.
Hennessy K. Unsound Adelaide review – breaking ground with unorthodox live sounds [Електронний ресурс]. URL: https://www.theguardian.com/culture/2016/feb/29/unsound-adelaide-review-breaking-ground-with-unorthodox-live-sounds (дата доступу: 13.07.2016).
Hartmann B. Netlabels and the Adoption of Creative Commons Licensing in the Online Elec-tronic Music Community [Електронний ресурс]. URL: http://bjoern.org/papers/hartmann-cc2004.pdf (дата доступу: 04.04.2015).
Galuszka P. Netlabels and democratization of the recording industry [Електронний ресурс] URL: http://firstmonday.org/ojs/index.php/fm/article/view/3770 (дата доступу: 12.06.2014).
Galuszka P. Netlabel: Independent Non-Profit Micro-Enterprise or Just Another Player in the Music Industry? [Електронний ресурс] URL: http://papers.ssrn.com/abstract=2026503 (дата доступу: 06.10.2014).
Galuszka P. The rise of the nonprofit popular music sector–the case of netlabels [Електронний ре-сурс] URL: http://papers.ssrn.com/sol3/papers.cfm?abstract_id=2194086 (дата доступу: 21.08.2015).
Demers J. Listening through the Noise: The Aesthetics of Experimental Electronic Music. – Oxford University Press, 2010. – 212 с.
Cascone K. The Aesthetics of Failure: «Post-Digital» Tendencies in Contemporary Computer Music // Computer Music Journal. – 2000. – № 24. – С. 12–18.
Kultura dźwięku / під ред. C. Cox, D. Warner. – Gdańsk: słowo/obraz terytoria, 2010.
Timmers B. Netlabels and Open Content Making the Next Step Towards Extended Cultural Production. – Utrecht: University of Utrecht, 2005.
Porter A. Making a case for sharing: An analysis of music copyright, new technologies, and how creative commons and netlabels are facilitating a free music culture on the web [Електронний ресурс] URL: http://infojustice.org/download/gcongress/ccr/ porter%20article.pdf (дата доступу: 13.10.2015).
Netlabelism. Interview with HAZE [Електронний ресурс] URL: http://netlabelism.com/interview-with-haze/ (дата доступу: 20.10.2015).
Moss C. 101 Cassette Labels [Електронний ресурс] URL: http://rhizome.org/editorial/2009/ aug/19/101-cassette-labels/ (дата доступу: 18.10.2015).
Merz L. How Free is Free? Netlabels and the Politics of Online Music Distribution – Pool [Електронний ресурс] URL: http://pooool.info/how-free-is-free-netlabels-and-the-politics-of-online-music-distribution/ (дата доступу: 04.04.2015).
Lynskey D. Return of the audio cassette [Електронний ресурс] URL: http://www.theguardian. com/music/2010/mar/29/audio-cassette-comeback (дата доступу: 20.10.2015).